Δεν συμβιβάζομαι με την 5η θέση!!! - LAMIARA GATE 3

Breaking

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Δεν συμβιβάζομαι με την 5η θέση!!!


Συνέντευξη τύπου εφ' όλης της ύλης έδωσε νωρίτερα σήμερα ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας μας Παύλος Μυροφορίδης.
Ο Παύλος Μυροφορίδης αναφέρθηκε σε όλα τα ζητήματα που αφορούν στην ομάδα καθώς και για την επόμενη μέρα της ομάδας. τον αγώνα δηλαδή της Κυριακής κόντρα στα Χανιά, τονίζοντας πως η ομάδα πρέπει να έχει το κόσμο δίπλα της.

Τόνισε επίσης πως δεν τον ικανοποιεί η θέση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η ομάδα στον βαθμολογικό πίνακα, λέγοντας πως αξίζει πολλά παραπάνω ενώ κατέληξε πως με σωστή διαχείριση και την στήριξη του κόσμου η ομάδα μπορεί να καταφέρει να πλασαριστεί ψηλότερα στον βαθμολογικό πίνακα.


Αναλτικά οι δηλώσεις του:


"Καλή χρονιά με υγεία σε όλο τον κόσμο. Στο ποδόσφαιρο όποιος δεν είναι ρεαλιστής και όποιος δεν ακούει τι γίνεται γύρω του δεν έχει τύχη και μέλλον. Και επειδή είμαι ένας άνθρωπος που ζω με το όνειρο να είστε σίγουροι ότι δεν ήρθα στη Λαμία για να σταματήσω να ονειρεύομαι. Και επειδή σέβομαι τον εαυτό μου και επειδή σέβομαι πάντα την ομάδα που δουλεύω είμαι υποχρεωμένος απέναντι σε όλο τον κόσμο να μεταφέρω κάποια πράγματα τα οποία γίνονται. Αυτή τη στιγμή πρέπει να περάσει σε όλους κάτι. Τυχοδιώκτης εδώ στην ομάδα δεν υπάρχει. Το ότι γίνονται προσθαφαιρέσεις σε ένα ρόστερ είναι δεδομένο. Όποιος θέλει να εξελίξει κάτι προς το καλύτερο είναι θεμιτό. Προσπαθεί για το καλύτερο και να αλλάξει την καθημερινότητά του. Αυτή τη στιγμή έχουν φύγει από την ομάδα αρκετοί παίκτες έχουν έρθει κάποια παιδιά, ταυτόχρονα έχει έρθει ένα πάρα πολύ κακό αποτέλεσμα το οποίο να είμαστε ρεαλιστές δεν μας πάει πίσω γιατί βάσει συγκομιδής είναι ένα αποτέλεσμα, μια ήττα όπως οι προηγούμενες, μόνο που αυτή η ήττα είχε έκταση διαφορετική και μας προβλημάτισε πολύ.

Για να μην γελιόμαστε και να μην δημιουργούμε αυταπάτες στον κόσμο και να μπορούμε να κάνουμε αυτοκριτική και να κοιταζόμαστε στον καθρέφτη, αν ανατρέξουμε στους αριθμούς της ομάδας φέτος θα δούμε ότι η Λαμία είναι μία ομάδα μέτρια. Δεν ξέρω αν στο μυαλό κάποιων θεωρήθηκε ότι με 20 πόντους σε 13 παιχνίδια είναι πετυχημένη. Είναι πετυχημένη για το μέτριο. Αν η ομάδα δηλαδή είχε μαζέψει 30 πόντους όπως μάζεψε η Λάρισα τι θα ήταν; Για Champions League; Ρεαλιστικά και μόνο το μέτριο εμείς πρέπει να το κάνουμε καλύτερο. Και να είστε σίγουροι χωρίς πίστωση χρόνου καμία, ότι το μέτριο θα γίνει καλύτερο. Μας λείπουν βασικά στοιχεία ένα από αυτά είναι ότι πρέπει να μάθουμε να διαχειριζόμαστε την ήττα ως έχει. Θα το βρούμε. Είναι μια πόλη η οποία διψάει και έρχεται ο κόσμος στο γήπεδο. Δεν μπορεί να πει κάποιος ότι ο κόσμος δεν έρχεται στο γήπεδο. Σαν αντίπαλος το είδα και το ένιωσα. Και την δυναμική της ομάδας ένιωσα, αν δεν την ένιωθα δεν θα ήμουν εδώ σήμερα. Όσοι απαρτίζουν αυτή την ομάδα δεν είναι εδώ για το κακό της. Το πιο εύκολο είναι να κριτικάρουμε κάποιον χωρίς να τον δούμε να δουλεύει. Αυτή είναι η καθημερινότητα του καφενείου. Εμένα προσωπικά τα καφενεία δεν με ενδιαφέρουν. Ούτε στυλάκι είχα ποτέ ούτε υφάκι, δικαιώθηκα από το γήπεδο. Ρεαλιστικά έχουμε μία ομάδα η οποία δεν είναι ήρεμη. Να είστε σίγουροι ότι θα βρει την ηρεμία και να είστε σίγουροι ότι εγώ αυτή τη στιγμή εδώ δεν κάνω τίποτε άλλο εκτός από το να προσπαθώ να συνεφέρω μία ομάδα η οποία δεν είναι καλά, δεν ήταν καλά, αλλά θα γίνει καλά.

Γιατί οι αριθμοί ψέματα δεν λένε. Δεν μου αρέσει να μηδενίζω και να μιλάω για το τι έγινε πριν. Ο δικός μου ο γνώμονας είναι το μετά. Εγώ με το 20 (σ.σ. βαθμούς) σε 13 παιχνίδια δεν είμαι ευχαριστημένος για μια ομάδα που είναι να πάει ψηλά. Για ομάδα που έχει σαν στόχο να είναι εκεί είναι σούπερ. Η καραμέλα ότι η ομάδα ήταν κατεστραμμένη δεν υπάρχει. Υπήρχαν παίκτες υπήρχε διοίκηση υπήρχε μεγαλομέτοχος, οπότε το να λέει κάποιος και να προσπαθεί να περάσει ότι ήταν κατεστραμμένη ομάδα και πήρα 20 πόντους δεν καταφέρνει κάτι.

Μην γελιόμαστε ότι έχει καταφέρει κάποιος στη Λαμία κάτι μέχρι τώρα. Όχι ότι εγώ είμαι παντογνώστης και θα καταφέρω να κάνω πράγματα. Υπάρχει άνθρωπος που πληρώνει και πρέπει να τον κοιτάξω στα μάτια. Η υπόσχεση που δίνω εγώ είναι ξεκάθαρη ότι από δω και πέρα θα υπάρχει ομάδα η οποία θα πεθάνει στο γήπεδο και αυτό είναι δεδομένο. Και αυτό θα το δείξει. Στήριξη θέλω να δείξουν όλοι σε αυτή την ομάδα, ο καθένας όπως μπορεί και όπως το νιώθει. Ήρθε ένας προπονητής στην ομάδα ο οποίος είναι ένας καλός προπονητής. Είναι αξιόλογος προπονητής. Δεν με ενδιαφέρει εμένα αν είναι καλό παιδί, εγώ θέλω καλό προπονητή. Τα καλά τα παιδιά τα κερνάμε πάστες. Αυτός είναι και καλό παιδί και καλός άνθρωπος και καλός προπονητής. Και η βοήθεια που θα μας δώσει θα είναι πολύ σημαντική στη συνέχεια. Είναι κακό βέβαια να στοχοποιούν καταστάσεις και να προσπαθούμε να δημιουργούμε ίντριγκες και κουτσομπολιά... Σε αυτή την ομάδα θα κάνουμε και λάθη. Θα είναι λάθη ανθρώπινα. Θέλω από όλους να στηρίξουν την προσπάθεια που γίνεται γιατί να είστε σίγουροι χωρίς να τάζουμε λαγούς με πετραχήλια με καθρέφτη το γήπεδο πρέπει να το παλέψουμε. Δεν με ικανοποιεί εμένα στη Λαμία να έρθω να γίνω πέμπτος. Πέμπτη θα έβγαινε η Λαμία έτσι και αλλιώς. Δεν μου κάνει. Αν θεωρείτε ότι εγώ ήρθα εδώ για τα λεφτά του Πανουργιά δεν μου κάνει. Εμένα με ενδιαφέρει πολύ η πρόκληση που είναι μπροστά μου και θα το παλέψω είμαι σίγουρος με τη βοήθεια όλων. Με τη βοήθεια της διοίκησης και του προπονητή. Θα το παλέψουμε όλοι μαζί. Αν ένας παραστρατήσει κάτι δεν θα πάει σωστά.

Εμένα στη ζωή μου το μέτριο δεν μου κάνει και ούτε μάγκας είμαι, ούτε μάγκας το παίζω. Μπορεί να είμαι τελειομανής και να έχω περισσότερες φιλοδοξίες. Ζω και ονειρεύομαι. Και όποιος δεν ονειρεύεται στο ποδόσφαιρο πρέπει να παύει να υπάρχει. Σε θέματα μεταγραφών αν η ομάδα ζητήσει θα γίνει αυτό που πρέπει. Πρέπει να μάθουμε να μην εξαρτιόμαστε από το αποτέλεσμα που θα έρθει και να μάθουμε να διαχειριζόμαστε σωστά το αποτέλεσμα που θα έρθει. Και με βάση την ηρεμία που πρέπει να έχει αυτή ομάδα, πρέπει να πορευτούμε".

Σε ερώτηση για το πως μπορεί να διεκδικήσει το πρωτάθλημα και να καλύψει τη διαφορά που έχει δημιουργηθεί με τους πρωτοπόρους «Το βασικό αυτή τη στιγμή είναι η ομάδα να γίνει καλή. Το ότι θα διεκδικήσει και πως θα το καταφέρει είναι άλλη δουλειά. Αν η ομάδα γενικά ικανοποιεί κατά συνέπεια θα ικανοποιεί και τους φιλάθλους. Μπορεί να μαζέψει πόντους και στο τέλος της χρονιάς η ικανοποίηση που θα μαζί έχουν όλοι θα είναι διάχυτη και θα υπάρχει αισιοδοξία για την επόμενη μέρα. Άσχετο ποιοι θα είναι εδώ».


Για το προπονητικό τιμ «Το προπονητικό τιμ είναι ο κύριος Σπανός, ο γυμναστής του βοηθός και ο Ζαλαώρας. Ό,τι θέλει ο προπονητής πρέπει να το έχει και το έχει. Το να πας να πάρεις όποιον παίκτη θέλεις είναι εύκολο. Εμείς αυτή τη στιγμή ο γνώμονάς μας και ο κανόνας που θα έχει αυτή η ομάδα είναι ότι πρέπει να πάρει αυτούς που χρειάζεται. Έχουν φύγει 10 παίκτες και έχουν έρθει πέντε, σε ένα ρόστερ των 30 λίγοι έφυγαν. Οι πέντε που ήρθαν τους κάλυψαν τους 10 που έφυγαν, δεν ξέρω σε ποιότητα, αυτός είναι ο καθρέφτης στο γήπεδο, το γήπεδο θα δείξει αν κάναμε καλά ή όχι. Ότι ζητήσει η ομάδα εμείς θα το πάρουμε. Εγώ έμαθα στο ποδόσφαιρο να πληρώνω πραγματική αξία και αυτό με ενδιαφέρει. Δεν με ενδιαφέρει να πάρω παίκτη που θα κάνει κλικ στον κόσμο. Εμένα με ενδιαφέρει να κάνει κλικ στην ομάδα και τους παίκτες. Ο κόσμος θα ευχαριστηθεί περισσότερο βλέποντας αληθινούς πολεμιστές, αληθινούς αθλητές παρά έναν ποδοσφαιριστή όνομα».


Για τις εγκαταστάσεις «Ακόμη και η Μπαρτσελόνα πάσχει οργανωτικά. Κάθε μέρα οι ομάδες εξελίσσονται. Μπορείς να μηδενίσεις μια κατάσταση και να πεις δεν έχει το ένα δεν έχει το άλλο ... Το θέμα είναι τι μπορείς να κάνεις για να το διορθώσεις. Δεν με ενδιαφέρει εμένα να διατυμπανίσω την έλλειψη μου. Με ενδιαφέρει να την διορθώσω χωρίς να το ξέρει κανείς».


Για την ομάδα νέων «Είναι ξεκάθαρο όταν μιλάς για επαγγελματικό ποδόσφαιρο να θες να έχεις το κάτι παραπάνω. Ο προπονητής που έχουμε στην ομάδα έχει δείξει τα προηγούμενα χρόνια ότι ο μέσος όρος που είχε στην ομάδα του ήταν πολύ μικρός. Αν πω ότι αύριο θα ασχοληθώ με την δεύτερη ομάδα θα λέω ψέματα και δεν μου κάνει να λέω ψέματα. Το ότι θα ασχοληθώ όμως με την δεύτερη ομάδα είναι δεδομένο. Θέλω όμως να παλέψω γι' αυτό που έχω τώρα μπροστά μου».

Για την επιλογή του Σπανού «Είναι ξεκάθαρο ότι είναι δική μου επιλογή. Εγώ μπορεί να προτείνω αλλά αυτός που πληρώνει έχει τον τελικό οκ».

Για το αν υπήρχε καπέλωμα από τον κύριο Βαζάκα «Ο σεβασμός κάποια στιγμή είναι άγνωστη λέξη. Το καπέλωμα μπορούσα να το κάνω εγώ. Μπορούσα να έρθω εδώ και να το παίζω πρώτο βιολί. Εμένα δε με ενδιαφέρει να χαλάσω την καθημερινότητα κανενός. Με ενδιαφέρει να δημιουργήσω καλύτερη καθημερινότητα. Συνειδητά εγώ δεν ήθελα να μπω μπροστά. Το ότι υπήρχε ένας προπονητής και έκανε τη δουλειά του και με τον Σπανό δεν θα μπλεχτώ στα πόδια του ούτε με τον Βαζάκα ήμουν στα πόδια του είναι δεδομένο αυτό. Είναι η συγκυρία τέτοια τώρα. Την Κυριακή θέλω να δω 2000 κόσμο. Χίλια άτομα θα έρθουν, να έρθουν για έναν στόχο... Στόχος της Κυριακής είναι να έρθουν με θετική ενέργεια για να πετύχει ομάδα αυτό που πρέπει. Δεν υπάρχει κάτι άλλο».


Όσον αφορά το ότι πέρυσι διαπληκτιζόταν με τον κ. Παπαϊωάννου και πλέον δουλεύει για τη Λαμία «Είμαι επαγγελματίας όσο δεν μπορεί να καταλάβει κανείς. Όταν δουλεύω για τη Λαμία οι αντίπαλοι είναι αντίπαλοι όταν δούλευα για τον Ηρακλή η Λαμία ήταν αντίπαλος μου. Το καλό της ομάδας μου κοιτάω. Και είμαι επαγγελματίας στο 200 τοις 100. Δεν χαρίζομαι σε κανέναν. Το ότι εκτιμήθηκε από τον κύριο Πανουργιά και έδειξε ένα σεβασμό στη δουλειά μου είναι το βασικότερο. Γιατί εγώ δεν ήρθα εδώ για να γίνω φίλος με κανέναν. Ήρθα, φεύγοντας από δω να ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που θα λένε ότι έφυγε ο Μυροφορίδης και δεν έφυγε με πέτρες. Αυτό θα επιδιώξω. Δεν φεύγω με πέτρες, φεύγω με πλακέτες. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να με κρίνουν επαγγελματικά και όχι κουτσομπολίστικα και καφενειακά. Τον σεβασμό τον κερδίζεις δεν τον απαιτείς».


Για τις αντιδράσεις του Πανουργιά Παπαϊωάνου «Μπορεί ο κύριος Πανουργιάς να λειτουργεί με το συναίσθημα αλλά αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι αγαπάει την ομάδα. Δεν υπάρχει περίπτωση να τον αφήσω να πέφτει σε λακκούβες του παρελθόντος. Γιατί είναι ένας άνθρωπος με ισχυρή προσωπικότητα. Δεν μπορεί να είσαι ένας τόσο επιχειρηματίας επιτυχημένος επιχειρηματίας και να είσαι γατάκι. Ο Πανουργιάς είναι πανίσχυρος. Αν μπορέσουμε θα φτάσουμε την ομάδα που έχουμε στο μυαλό μας».

Για τους στόχους «Η Λαμία για 10η μια χαρά ήταν, εγώ 5η ή 6η δεν την θέλω. Εγώ σαν Παύλος, ούτε ο Πανουργιάς την θέλει. Η ιστορία όλη είναι ότι Λαμία δημιούργησε το καλοκαίρι ένα ρόστερ καλώς ή κακώς αυτό ήταν. Το περσινό υλικό της Λαμίας ήταν ένα υλικό που έπρεπε να κάνει βόλτα στην κατηγορία. Να είμαστε ρεαλιστές. Τρομερό υλικό σε σχέση με αυτό που είχα εγώ στον Ηρακλή. Στο γήπεδο όμως ήταν άλλο»


Για τις μεταγραφές «Ομάδα σε κάνουν τα αποτελέσματα. Η Λαμία έχει καλό υλικό αυτή τη στιγμή το οποίο μπορεί να βελτιωθεί κι άλλο, δεν είναι ανάγκη να πας να κουβαλήσεις παίκτες. Σημαντικό είναι η αξιολόγηση η σωστή από μεριάς μας, των αριθμών. Οι αριθμοί οι προηγούμενοι ήταν μέτριοι και το μέτριο δεν ταιριάζει σε κανέναν. Για να γίνει καλή η ομάδα για μένα πρέπει κάθε Κυριακή στο γήπεδο να αποδεικνύει στον εαυτό της ότι μπορεί. Πρέπει κάθε Κυριακή να έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορούμε να κερδίσουμε. Δεν μπορούμε να κερδίσουμε…τουλάχιστον θα έχουμε προσπαθήσει. Όταν αυτή ομάδα θα είναι έτοιμη, γιατί αυτή τη στιγμή δεν είναι έτοιμη. Πιστεύω ότι μπορούμε να γίνουμε καλύτερη ομάδα και θα γίνουμε».


Για το αν μπορεί η Λαμία να πάρει την άνοδο «Μένοντας 20 παιχνίδια η ομάδα της Λαμίας θα μπορούσα να πω ότι ξεκάθαρα πάει να βγει. Δεν μπορώ να το πω για ένα λόγο. Γιατί από το πρωτάθλημα μπορεί να αποχωρήσουν ομάδες. Θα αλλοιωθεί το πρωτάθλημα και δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός. Μοιραία η ψαλίδα δεν μπορεί να μειωθεί. Αν κάποτε σε αυτή τη χώρα ισχύσουν οι νόμοι έχουμε πολλές πιθανότητες. Αυτή την στιγμή η Λαμία καταφέρνει να έχει αδειοδότηση για super league και όταν στη super league παίζουν ομάδες που δεν έχουν, δεν πρέπει να πούμε κάτι άλλο. Τακτοποιημένη οικονομικά βάσει χαρτιών βάσει όλων αυτών που πρέπει δεν είναι πολλές ομάδες. Στο τέλος της ημέρας να είναι σίγουροι όλοι ότι η προσπάθεια έγινε καθαρά και τίμια».


Αν η ομάδα είναι θωρακισμένη από εξωγενείς παράγοντες «Με ενδιαφέρει η ομάδα να είναι θωρακισμένη εσωτερικά. Την καλή ομάδα θα την αδικήσουν μία φορά δεν θα την αδικήσουν πέντε. Την καλή ομάδα θα το σκεφτούν να την αδικήσουν. Τη μέτρια ομάδα θα την αδικήσουν και μία και δύο και πέντε. Εμένα με διαφέρει να υπάρχει καλή ομάδα στο γήπεδο και ας έρθει αυτός που έχει στο μυαλό του να με αδικήσει να το κάνει, δεν θα μπορέσει».


Για τις αιχμές προς τον Βαζάκα «Για να είμαστε ρεαλιστές όταν μοιράζονται 39 πόντοι και εσύ παίρνεις τους 20, δεν μπορείς να λες ότι θα μπορώ να μπω σφήνα στους πρώτους. Για να μπεις σφήνα στους πρώτους πρέπει να μαζέψεις 30 και για να μην γελιόμαστε η ομάδα δεν τους μάζεψε. Μέσα στο γήπεδο υπάρχει μόνο προπονητής. Αυτός είναι που κατευθύνει τα πάντα. Δεν αφήνω καμία αιχμή για τον Βαζάκα και ας είπε ότι θέλει.
Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο Βαζάκας. Αν ερχόμουν και τον έδιωχνα, θα το έκανα από την πρώτη μέρα. Το έχω δείξει στο παρελθόν. Αν ήθελα να τον διώξω θα ερχόμουν σήμερα κατά τον έδιωχνα αύριο. Είμαι ένας άνθρωπος που σέβομαι τον εργαζόμενο και σέβομαι αυτόν που δουλεύει, γιατί ο κύριος Βαζάκας δουλεύει. Το ότι αποφασίστηκε ότι ο Βαζάκας φεύγει αποφασίστηκε τι να κάνουμε τώρα να το αλλάξουμε; Το θέμα είναι η επόμενη μέρα να γίνει σωστή αξιολόγηση να μην έχουμε στο μυαλό μας ότι έφυγε ο προπονητής που έφτασε τη Λαμία πρώτη και να λέμε ότι έφυγε ο άνθρωπος και καταστράφηκε η ομάδα. Αυτή τη στιγμή η ομάδα προσπαθεί να πείσει ότι μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω. Όποιος λέει λόγια στα καφενεία είναι για τα καφενεία. Εμένα με ενδιαφέρει το γήπεδο και όταν τελειώνει η χρονιά να γίνομαι μάγκας με τη δουλειά μου, δε μου χαρίζει κανείς τίποτα. 
Αν η ομάδα χρειαστεί μεταγραφή θα πάρει. Αν μας πει ο προπονητής θέλω ένα ή δύο παίκτες θα τους πάρουμε. Δεν το συζητάμε γιατί δουλεύουμε για το καλύτερο. Αυτό που μας νοιάζει αυτή τη στιγμή είναι η Κυριακή». 


                
                    Παύλος Μυροφορίδης (Συνέντευξη Τύπου) από LAMIASTARGR