Σ. Κόκε: "Ποιά είναι η Λαμία; Η Ρεάλ Μαδρίτης;" - LAMIARA GATE 3

Breaking

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Σ. Κόκε: "Ποιά είναι η Λαμία; Η Ρεάλ Μαδρίτης;"




Χείμαρρος ήταν ο αλλωτε άσσος ου Άρη Σερχιο Κοκε ο οποίος μίλησε στον Metropolis 95,5  για τον Θόδωρος Καρυπίδη αλλά αναφέρθηκε και στην Λαμία.
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής στην ραδιοφωνική του συνέντευξη προεβει σε βαρύτατες κατηγορίες για τον πρόεδρο του Άρη Θοδωρή Καρυπίδη αποκαλύπτοντας πως οι ποδοσφαιριστές της ομάδας είναι απλήρωτοι καθώς ο ίδιος ανέλαβε την ομάδα με χρήματα άλλων.

Εν συνεχεία μίλησε για την προσπάθεια του να βρει κάποιους ισχυρούς οικονομικά ανθρώπους προκειμένου να εμπλακούν μαζί του στην ΠΑΕ Αρης ενώ τέλος δεν έλειψαν και τα ειρωνικά σχόλια σε βάρος της Λαμίας αφού είπε χαρακτηριστικά: "Ποια είναι η Λαμία που έχει και οκτώ βαθμούς διαφορά? Ή Ρεάλ Μαδρίτης?"


Διαβάστε τα όσα ειπε:


Δεν έχω κάτι με τον κύριο Καρυπίδη. Βλέπω όμως ότι η ομάδα δεν τα πήγε καλά. Διαπιστώνω ότι είναι πολύ δύσκολο να ανέβει στη Σούπερλιγκα και δεν γίνεται ο Άρης να παραμείνει στη Β΄ Εθνική. Πρέπει επιτέλους να σταματήσουν τα ψέματα. Ο κύριος Καρυπίδης είναι αυτός που λέει ψέματα. Λέει ψέματα από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην ομάδα. Δεν έχει ούτε ένα ευρώ. Πήρε την ομάδα με χρήματα άλλων. Οι παίκτες δεν είναι πληρωμένοι. Κι όταν φύγει ο Καρυπίδης όλοι θα λένε ότι δεν είναι πληρωμένοι».

«Εγώ ξέρω τα πάντα γιατί ήμουν έναν χρόνο μαζί του. Μιλάω με ποδοσφαιριστές. Όλα είναι ψέματα. Ακούω που λέει ότι θα πάει η ομάδα στη Σούπερλιγκα. Πώς θα πάει; Ας φύγει από την ομάδα. Εγώ εδώ και τρεις μήνες συζητάω με κόσμο για να πάρουμε την ομάδα αλλά δεν είναι εύκολο. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι οι ξένοι δεν θέλουν να βάλουν λεφτά στην Ελλάδα. Πρέπει να βρεθεί ένας Έλληνας».

«Εγώ βλέπω το θέμα του Άρη εδώ και τρεις μήνες. Δεν ξέρω πώς, αλλά ο Καρυπίδης πρέπει να φύγει από την ομάδα. Αν δεν φύγει, ακόμη δύο χρόνια θα είμαστε στη Β’ Εθνική. Εγώ μιλάω γιατί ξέρω. Κάνει συμβόλαια και δεν πληρώνει. Έχει πρόβλημα με τους παίκτες. Δεν μπορεί. Πρώτα απ’ όλα δεν ξέρει ποδόσφαιρο».

Δε λεω οτι θα βάλω εγω τα χρηματα. Εγω θα βάλω τη γνώση. Όλα είναι άσχημα. Ποια είναι η Λαμία που έχει και οκτώ βαθμούς διαφορά; Η Ρεάλ Μαδρίτης; Όλοι μου λένε τα ίδια. Πριν από έναν χρόνο τα είπα. Δεν μπορεί ο άνθρωπος. Ο κόσμος μου λέει να έρθω να πάρω την ομάδα αλλά μόνος μου δεν μπορώ. Έκανα μίτινγκ στη Μαδρίτη, το πρόβλημα είναι ότι οι ξένοι επιχειρηματίες δεν θέλουν να βάλουν λεφτά στην Ελλάδα. Θέλω να δω αν μπορώ να βρω Έλληνες. Τώρα πρέπει να γίνει κάτι».