Για την αποκατάσταση της παρεξήγησης... - LAMIARA GATE 3

Breaking

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Για την αποκατάσταση της παρεξήγησης...



Σήμερα έχω την ανάγκη να ζητήσω μία πραγματική και "αντρική" ΣΥΓΝΩΜΗ από το Lamia Ole και την Πανελλήνια Λέσχη Φίλων Λαμίας καθώς άθελά μου δημιούργησα ένα αρνητικό κλίμα εις βάρος της συγκεκριμένης σελίδας και της Λέσχης.


Θα ήθελα επίσης να πω και εγώ με τη σειρά μου δύο λόγια για να δικαιολογήσω την θέση μου για όσα "ειπώθηκαν" χθες στην διαδικτυακή ραδιοφωνική εκπομπή και τα οποία φαίνεται πως έβλαψαν την εικόνα και την ηθική του Lamia Ole γεγονός που με θλίβει προσωπικά.

Ξεκινώ λοιπόν θέλοντας να τονίσω πως ποτέ δεν ειπώθηκε η φράση "οικονομική συναλλαγή μεταξύ Λέσχης και Lamia Ole". Aυτό θα πρέπει να είναι προϊόν μυθοπλασίας ή παρερμηνείας.

Σε ερώτηση ενός ακροατή μας για την κατάσταση της Λέσχης είπα την γνώμη μου και ΣΥΓΝΩΜΗ για αυτό, αλλά ποτέ δεν κατηγόρησα για χρηματική συναλλαγή μεταξύ των δύο.

Μπορεί το Lamia Ole να πρόσκειται φιλικά στην Λέσχη αλλά αυτό δεν μας αφορά καθώς έχουν κάθε δικαίωμα να έχουν φιλικές σχέσεις με όποιον θέλουν και εγώ είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα κρίνει κάτι τέτοιο. Δεν έχω λόγο άλλωστε.

Επίσης ποτέ δεν κατηγόρησα το Lamia Ole ότι είναι oπαδική Σελίδα καθώς επίσης έχει κάθε δικαίωμα.

Επιπροσθέτως και το δηλώνω κατηγορηματικά πως ποτέ δεν άφησα αιχμές για το Lamia Ole ότι έβλαψε την ομάδα της Λαμίας. Κάθε άλλο.
Αναγνωρίζω την σπουδαία δουλειά που κάνετε κύριοι αυτά τα δύο χρόνια και συγχαρητήρια για αυτό γιατί εμπνέετε πολύ κόσμο να ασχοληθεί με κάτι παρόμοιο.

Επιπλέον δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα με την συγκεκριμένη σελίδα προς αποφυγήν νέων άτοπων συμπερασμάτων.

Για όλα αυτά ζητώ ειλικρινά Συγνώμη καθώς προφανώς παρερμηνεύθηκαν τα όσα είπα πιθανόν και με δική μου υπαιτιότητα.

Όμως δεν καταλαβαίνω αλήθεια την χαρακτηριστική ευκολία σας να λέτε πως δεν δέχεστε κριτική από άτομα που δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους στο γήπεδο όσο η ομάδα βολόδερνε στα τοπικά.
Μάλλον θέλετε να ζείτε σε μία ουτοπία στην οποία μονάχα εσείς ασχολείστε και ασχολούσασταν με την ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και κανείς άλλος! Και αυτό είναι ο πραγματικός εχθρός σας και όχι μία απλή ραδιοφωνική εκπομπή.

Θέλω να κλείσω αυτό το κείμενο κάνοντάς σας γνωστό πως σε καμία περίπτωση δεν ήταν πρόθεσή μου να σπείρω τη διχόνοια μεταξύ Λέσχης- Lamia Ole αλλά και μεταξύ αυτού εδώ του blog με την δική σας σελίδα αλλά πολύ περισσότερο και αυτό έχει σημασία μεταξύ των οπαδών της αγαπημένης μας ομάδας, της Λαμιάρας μας!

Όλα αυτά δεν οδηγούν πουθενά και το μόνο που μπορούν να καταφέρουν είναι δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα το οποίο και απεύχομαι για αυτό και σας ζητώ δημόσια ΣΥΓΝΩΜΗ.

ΥΓ1. Ελπίζω τώρα και εσείς με τη σειρά σας να ανακαλέσετε την πρόκληση του ανδρισμού μου γιατί για έναν άντρα δεν μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη προσβολή.
Και να ξέρετε Κύριοι πως όταν ένας άντρας ζητά δημόσια συγνώμη τότε κανείς δεν μπορεί να παίζει με τον όρο "ανδρισμός"

ΥΓ2. Σας κάνω γνωστό πως τα επικοινωνιακά παιχνίδια δεν θα συνεχιστούν από τη μεριά τη δική μου και του Lamiara Gate 3 καθώς το μόνο που κατορθώνουν είναι να βλάπτουν την εικόνα μας.

Το Lamiara Gate 3 έχει μπει δυνατά εδώ και ένα χρόνο στις καρδιές των οπαδών της Λαμίας, μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο και κανείς ΔΕΝ θα καταφέρει να το πλήξει..