ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ: Αυτοπροτάθηκε ο Καμαρά. - LAMIARA GATE 3

Breaking

Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ: Αυτοπροτάθηκε ο Καμαρά.



"Πόλεμος" έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες ανάμεσα στην ομάδα της ομάδας μας και στον πρώην ποδοσφαιριστή της Ανρί Καμαρά με αφορμή κάποιες δηλώσεις του τελευταίου σε μέσο της πατρίδας του.


Πιο συγκεκριμένα ο πρώην άσσος της ομάδας μας σε συνέντευξη του σε ιστοσελίδα της πατρίδας του μίλησε για τις εμπειρίες του από τα ελληνικά γήπεδα, μίλησε όμως με τα χειρότερα λόγια για την ομάδα της Λαμίας.

Τόνισε πως αναγκάστηκε να σπάσει το συμβόλαιο του καθώς ήταν απλήρωτος για μεγάλο χρονικό διάστημα, δήλωσε επίσης πως οι εγκαταστάσεις και η όλη διαχείριση της ομάδας είναι ερασιτεχνική!


Αναλυτικά ένα απόσπασμα των δηλώσεών του:

«Αναγκάστηκα να σπάσω το συμβόλαιό μου με τη Λαμία. Σταμάτησα πριν το τέλος της σεζόν, γιατί πέρασα μήνες χωρίς να πληρωθώ. Δεν μπορούσα να το ανεχθώ. Θίχτηκε η προσωπικότητά μου. Τελικά, η διοίκηση μου έδωσε τα μισά χρήματα από όσα μου όφειλε και χάρισα τα υπόλοιπα. Ήταν η χειρότερη εμπειρία και η χειρότερη ανάμνηση στην καριέρα μου. Ούτε για μια στιγμή δεν φαντάστηκα ότι θα συναντήσω διοικούντες που δεν σέβονται τις δεσμεύσεις τους. Αυτό που με πληγώνει είναι ότι όταν ήμουν στον Παναιτωλικό, η Λαμία πάλεψε να με αποκτήσει. Αργότερα κατάλαβα ότι όσα μου είπαν ήταν... αέρας. Δεν σεβάστηκαν καμία από τις δεσμεύσεις τους»

 «Σε κάποια ηλικία, όταν ακούς μια οικονομική πρόταση, δεν μπορείς να αρνηθείς. Και μετά από τρία χρόνια στον Παναιτωλικό ήθελα μια αλλαγή. Ειλικρινά, δεν μπορείτε να καταλάβετε την αποστροφή μου. Η Λαμία είναι η μόνη ομάδα στην καριέρα μου, που τίποτα δεν μου άρεσε από την πρώτη ως την τελευταία μέρα. Πριν υπογράψω, νόμιζα πως ήταν επιλογή μου. Αλλά είναι η μόνη ομάδα που μετανιώνω στη ζωή μου. Ειλικρινά συνάντησα πολύ περίεργους ανθρώπους και με παλαιωμένες εγκαταστάσεις και μια ομάδα που δεν είναι επαγγελματική», συμπλήρωσε, για να καταλήξει: «Αφού ακύρωσα το συμβόλαιό μου, επέστρεψα στον Παναιτωλικό, που είναι η ομάδα της καρδιάς μου στην Ελλάδα. Εμεινα εκεί έξι μήνες πριν υπογράψω στον Απόλλωνα, χάρη στον προπονητή μου με έκανε να ανακαλύψω την Ελλάδα. Ήταν μεγάλη πρόκληση και πέτυχα κι ένα χατ τρικ για να ολοκληρώσω τη σεζόν πανηγυρικά».





ΠΑΕ ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ: Αυτοπροτάθηκε και 

αρνηθήκαμε με ευγένεια!



Το όλο θέμα δεν έμεινε ασχολίαστο από την διοίκηση της ομάδας μας η οποία με ανακοίνωσή της απορεί γιατί ο ποδοσφαιριστής θυμήθηκε την τραυματική του εμπειρία 1 χρόνο μετά την φυγή του από την ομάδα και αποκάλυψε πως ο ποδοσφαιριστής αυτοπροτάθηκε στην ομάδα μας για να αγωνιστεί την ερχόμενη σεζόν και να κλείσει την καριέρα του με τα κυανόλευκα, όμως η διοίκηση αρνήθηκε με ευγένεια.



Αναλυτικά η ανακοίνωση:



«Γιατί τάχα ο Henri Camara κατά τη διάρκεια της τρέχουσας μεταγραφικής περιόδου και ενόσω δεν έχει ακόμη βρει ομάδα για να αγωνιστεί κατά τη σεζόν 2016-2017 θυμήθηκε την τόσο "τραυματική" θητεία του στη ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ ένα (1) έτος μετά τη λήξη της και αφού μεσολάβησαν δύο ακόμη σταθμοί στη "μεγάλη καριέρα" του στα ελληνικά γήπεδα; Τούτο είναι άγνωστο, συγχρόνως δε και αδιάφορο για τη διοίκηση της ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ. Το γνωστό όμως σ' εμάς, που παρέλειψε να πει ο Σενεγαλέζος άσος στη συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα senenews.com και που μας κάνει να συγχωρούμε και να βλέπουμε με "συμπάθεια" τις δηλώσεις του είναι ότι ο Henri Camara ζήτησε από τη διοίκηση της ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ να συνεργαστεί μαζί της και να αγωνιστεί για την ομάδα μας κατά την αγωνιστική περίοδο 2016-2017 τερματίζοντας την καριέρα του στην πόλη μας, πρόταση που η ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ αρνήθηκε με ευγένεια. Του ευχόμαστε καλή τύχη και δεν πρόκειται να επανέλθουμε στο θέμα».