"Kαβγαδάκι" πριν το ντέρμπι της Ρούμελης - LAMIARA GATE 3

Breaking

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

"Kαβγαδάκι" πριν το ντέρμπι της Ρούμελης




Η Στερεά Ελλάδα στις επάλξεις! Το πρώτο ντέρμπι της Ρούμελης στη Super League πλησιάζει. ΠΑΣ Λαμία-Λεβαδειακός το Σάββατο 27 Οκτωβρίου στις 19:00 για την 8η αγωνιστική.


Οι δυο ομάδες μας θα αναμετρηθούν, κι εκτός από το μεγάλο βαθμολογικό ενδιαφέρον, πάντα υπάρχει και τα κίνητρο του γοήτρου σε ένα γειτονικό ντέρμπι.

Με χιουμοριστική διάθεση και χωρίς να έχουμε πρόθεση να θίξουμε πρόσωπα και καταστάσεις δημιουργήσαμε ένα φανταστικό διάλογο ανάμεσα στους δύο αντιπάλους. Σαν να είναι δύο φυσικά πρόσωπα που καβγαδίζουν λίγο πριν το μεταξύ τους ματς.

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Για σου Λαμία! Τι κάνεις; Είσαι έτοιμη να με υποδεχτείς το Σάββατο;

ΛΑΜΙΑ: Γεια σου Λεβαδειακέ! Μια χαρά είμαι. Ειδικά μετά το διπλό στη Λάρισα, τέλεια θα έλεγα. Εσένα δεν βλέπω καλά τον τελευταίο καιρό. Τι σου συμβαίνει;

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Μου τη λες; Ξύπνησες επειδή έκανες μία νίκη μετά από 7 αγωνιστικές; Το πληγωμένο θηρίο να φοβάσαι.

ΛΑΜΙΑ: Το πληγωμένο το θηρίο θα το σέβομαι δεν θα το φοβάμαι, αλλά που είναι το θηρίο; Πέντε αγώνες τώρα φεύγεις με κατεβασμένο κεφάλι από το γήπεδο.

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Δεν είμαι κακή ομάδα όπως νομίζεις. Έχεις δει τι ευκαιρίες χάνω; Που θα πάει…Κάποιο ματσάκι θα μου κάτσει κι εμένα. Πρόσεξε μην είναι με σένα.

ΛΑΜΙΑ: Εγώ μπορεί να μη δημιουργώ πολλές ευκαιρίες, όμως είμαι τέσσερα παιχνίδια αήττητη και δεν σκοπεύω να χαλάσω το σερί μαζί σου. Και με την ανατροπάρα που έκανα στον κάμπο ποιος με πιάνει τώρα;

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Να ξέρεις ότι έρχομαι με νέο προπονητή. Από Καμπιονάτο μεριά. Ιταλός με φινέτσα και μάτι που κόβει.

ΛΑΜΙΑ: Δεν καταλαβαίνει ο Μάκης από Ιταλούς. Ρώτα αυτόν τον Φέστα της ΑΕΛ. Ούτε που κατάλαβε πως έχασε σε ένα ημίχρονο. Και παραμονή της παρέλασης του «ΟΧΙ» μου έρχεσαι με Ιταλό στον πάγκο; Προκαλείς….

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Ούνα φάτσα, ούνα ράτσα. Θα σε κέρδιζα και με τον πάγκο άδειο. Αλλά προτίμησα τον Σανίνο, γιατί με νοιάζουν και τα επόμενα παιχνίδια. Άλλωστε με Γάλλο πέρυσι έκανα καλή πορεία, γιατί όχι με αυτόν που έφτασε μέχρι την Αγγλία να κοουτσάρει;

ΛΑΜΙΑ: Έχω όμως ένα ακόμη «όπλο». Γιώργος Κασναφέρης. Σας ξέρει απ΄ έξω κι ανακατωτά.

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Σιγά…Κι εγώ που τον είχα τι έκανα; Δεν θέλω διευθυντή. Μάλλον εσύ τον χρειαζόσουν περισσότερο. Ένας γκολτζής μου χρειάζεται. Καλά μόνο τρία γκολ σε 7 ματς; Δεν θα πάρουν μπρος Μαρκόφσκι και Γιακουμάκης; Τότε έλα να μιλήσουμε.

ΛΑΜΙΑ: Καλά μην σε παίρνει από κάτω… Κι εγώ πριν από λίγο καιρό είχα πρώτο σκόρερ τον σέντερ μπακ. Για τον Αντέτζο λέω. Ευτυχώς τώρα άρχισαν να σκοράρουν και οι…μπροστινοί.

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Κόσμο θα έχεις; Σάββατο και από νίκη, λογικά κάτι θα μαζέψεις.

ΛΑΜΙΑ: Με ειρωνεύεσαι; Εσύ που κόβεις από τα πιο λίγα εισιτήρια στο πρωτάθλημα;

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Μην ξεχνάς ότι εγώ είμαι πόσα χρόνια στην Α΄ Εθνική. Ενώ εσύ πρωτάρα και μεγαλύτερη πόλη από τη Λιβαδειά θα έπρεπε να είχες σίγουρα τους διπλάσιους;

ΛΑΜΙΑ: Έχουμε τρεις βαθμούς διαφορά. Το Σάββατο σε κερδίζω και σε τελειώνω.

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Λυπάμαι που ήρθαν έτσι τα πράγματα γειτόνισσα. Αλλά δεν έχω περιθώρια. Το Σάββατο πρέπει να κερδίσω γιατί αλλιώς…χάθηκα.

ΛΑΜΙΑ: Πάντως την περσινή σεζόν, αν και νεοφώτιστη στη Σούπερ Λιγκ δεν με κέρδισες.

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Γιατί εσύ με τη δίψα της νεοφώτιστης με κέρδισες; 0-0 στη Λιβαδειά κι 1-1 στη Λαμία. Μόνο σε φιλικά παιχνίδια με έχεις νικήσει από τότε που ανέβηκες στη μεγάλη κατηγορία.

ΛΑΜΙΑ: Σάββατο βράδυ θα σου αφιερώσω ένα παλιό τραγούδι του Μητροπάνου. «Δεν ξέρεις τι είναι πόνος, να είσαι μόνος τι ‘ναι καημός να ‘ναι Σάββατο βράδυ και το σκοτάδι ωκεανός. Πήγε λοιπόν χαμένο κι αυτό το Σαββατόβραδο».

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Με αμφισβητείς; Εγώ είμαι ο αυτοκράτορας της Στερεάς Ελλάδας. Δεν έχεις δει το πανό;

ΛΑΜΙΑ: Αν εσύ είσαι αυτοκράτορας, τότε εγώ είμαι η βασίλισσα της Ρούμελης.

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Θα σέβεσαι τα χρόνια που έχω στη Σούπερ Λιγκ. Παίζεις ενάμιση χρόνο στη μεγάλη κατηγορία κι έβγαλες γλώσσα;

ΛΑΜΙΑ: Ήρθε η ώρα να αποσυρθείς Λεβαδειακέ. Αφού βλέπεις δεν μπορείς άλλο. Και τα τελευταία χρόνια έμενες στην κατηγορία, όχι στο παραπέντε, αλλά στο και…πέντε.

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Να θυμάσαι κάτι Λαμία. Την τελευταία φορά που «έπεσε» ο Κομπότης ήταν 5 ετών από το ποδήλατο!

ΛΑΜΙΑ: Ο Παπαϊωάννου έως τώρα δεν έχει βιώσει υποβιβασμό. Ας κερδίσει ο καλύτερος. Μετά θα σε πάω βόλτα στα ψητοπωλεία της πόλης!

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Έχεις δίκιο. Ένα παιχνίδι είναι. Κι εγώ στο δεύτερο γύρο θα κεράσω σουβλάκι Λιβαδειάς!

ΛΑΜΙΑ: Μήπως να το πούμε το ντέρμπι της χοληστερίνης;



Πηγή:starsports.gr/ Βαγγέλης Ζαγκώτσης