Aποχαιρέτησε και ο Ζουλιώτης - LAMIARA GATE 3

Breaking

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Aποχαιρέτησε και ο Ζουλιώτης




Με ένα ακόμη αινιγματικό σχόλιο σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη φορά από τον Δημήτρη Ζουλιώτη συνεχίζεται ο αποχαιρετισμός των παικτών προς την ομάδα της Λαμίας.


Ο αρχηγός της ομάδας μας για δύο χρόνια τώρα, είναι ο άνθρωπος ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με την παρουσία της ομάδας μας στην Football League και έχει αγαπηθεί όσο λίγοι από τους φιλάθλους της ομάδα μας.

Ο αρχηγός μας λοιπόν νωρίτερα σήμερα με ένα "περίεργο" ποστάρισμα στο Facebook ευχαρίστησε την διοίκηση και τον κόσμο της Λαμίας που τον αγάπησε ενώ δεν έλειψαν τα ευχαριστώ και σε αυτούς που όλο το διάστημα της παρουσίας του στην ομάδα λασπολόγησαν προς το πρόσωπό του.

Ο καθένας πλέον καταλαβαίνει πως η παραμονή του στην ομάδα είναι πολύ δύσκολη, ελπίζουμε όμως η διοίκηση να κάνει αυτό που πρέπει και να συνεχίσει και την νέα χρονιά με το περιβραχιόνιο του αρχηγού, στον αρχηγό της!





Αναλυτικά το ποστ του Δημήτρη Ζουλιώτη:


2014-2016.Δυο χρόνια στον ΠΑΣ Λαμία . Ευχαριστώ τους ανθρώπους που με έφεραν στην ομάδα, τη διοίκηση, τους προπονητές, τους συμπαίκτες μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ στο κόσμο της Λαμίας για την αγάπη στο πρόσωπο μου που μου έδινε δύναμη όλο αυτό το διάστημα για να μπορώ να προσφέρω το 100% των δυνατοτήτων μου και πάνω από όλα ΤΊΜΙΑ.
ΥΓ1 Ευχαριστώ επίσης και αυτους που όλο αυτό το διάστημα προσπαθούσαν να πετάξουν λάσπη προς το πρόσωπο μου και να τους πω επίσης ότι έπρεπε πρώτα πριν το κάνουν να δουν τον εαυτό τους στο καθρέφτη γιατί ο δικός μου καθρέφτης είναι το γήπεδο.