Η βράβευση του Πίτι (pics & vid) - LAMIARA GATE 3

Breaking

Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Η βράβευση του Πίτι (pics & vid)

 
To γκολ που πέτυχε ο Πίτι στον αγώνα ΠΑΣ Λαμία-ΠΑΣ Γιάννινα ψηφίστηκε ως το καλύτερο της 29ης αγωνιστικής της Superleague.


Το απόγευμα της Πέμπτης (3/5) στην αίθουσα τύπου του ΔΑΚ Λαμίας ο Πίτι παρέλαβε το βραβείο του από τον μεγαλομέτοχο της ομάδας Π. Παπαϊωάννου.

O Ισπανός περιχαρής και εμφανώς συγκινημένος μίλησε για τα μελλόντικα του σχέδια τονίζοντας πως θα σκεφτεί μετά το παιχνίδι με την ΑΕΛ.
Από την άλλη ο Πανουργιάς Παπαϊωάννου τόνισε για άλλα μια φορά την ανάγκηνα βρεθούν και άλλοι επενδυτές που θα βοηθήσουν οικονομικά την ομάδα, γιατί "η οικογένεια Παπαϊωάννου είναι η μόνη που στηρίζει την ομάδα"
 
 
Φρανσίσκο Πίτι:
 
 
 
"Αισθάνομαι πάρα πολύ ευτυχισμένος, για όλα τα γκολ και κυρίως για αυτό γιατί μας χάρισε την παραμονή."
 
Για την αινιγματική ανάρτηση του:
 
"Δεν σημαίνει τίποτα. Θα τελειώσει η σεζόν και θα δούμε τι θα ακολουθήσει. Ίσως να είναι το τελευταίο γκολ ίσως και όχι. Δεν σημαίνει κάτι."
 
Αν θα ήθελε να παραμείνει στην ομάδα:
 
"Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος εδώ. Ο κόσμος μου έχει φερθεί πάρα πολύ καλά. Περιμένουμε το τελευταίο παιχνίδι και μετά θα σκεφτούμε με την οικογένειά μου τι είναι το καλύτερο για εμένα και πως θα πράξω."
 
 
 
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=5xfzWvcQqyg]
 
 
Π. Παπαϊωάννου:
 
 
 
"Αδιαμφισβήτητα είναι το πιο όμορφο γκολ όπως το είδαμε όλοι αλλά ο Πίτι έχει προσφέρει πολλά στην ομάδα της Λαμίας φέτος και πιστεύω ότι για εμάς προσωπικά δεν ήταν μόνο το γκολ. Ήταν τιμή μας που ήταν στην ομάδα, μακάρι να περάσουν και άλλοι παίκτες σαν τον Πίτι. Είναι τιμή μας που έχουμε και όλα τα υπόλοιπα παιδιά. Αυτό που θέλω να πω είναι πως ήταν στυλοβάτης για την σωτηρία της ομάδας μαζί με τα άλλα παιδιά."
 
Υπάρχει σκέψη να παραμείνει και του χρόνου στην ομάδα;
 
"Γιατί να μην υπάρχει.Εξάλλου στη δήλωση που έκανε είπε "ίσως το τελευταίο γκολ" μπορεί από εδώ και πέρα να δίνει μόνο ασίστ. Θα τα συζητήσουμε με τον ποδοσφαιριστή. Είναι ένας επαγγελματίας σωστός και θα κρίνει αυτός και με την οικογένειά του όπως είπε νωρίτερα. Για εμάς θα ήταν χαρά μας  να παραμείνει γιατί πιστεύω ότι μπορεί να προσφέρει ακόμα στο ποδόσφαιρο."
 
Για το μέλλον του ίδιου:
 
"Κοιτάξτε όπως και ο Πίτι είπε θα συζητήσει με την οικογένειά του έτσι και όλοι εμείς είμαστε άνθρωποι με τις οικογένειές μας, με τις δυνάμεις μας. Εγώ αυτό που πρότεινα είναι, επειδή τελευταία άκουσα και αρκετά σχόλια, ότι η ομάδα δεν είναι δική μου. Έτυχε να κάνω την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και να βάλω κάποια χρήματα. Όποιος θέλει και μπορεί να την αναλάβει. Όντως έχω κουραστεί αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα την διαλύσουμε την ομάδα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ομάδα θα μπορεί να στηρίζεται με χρήματα του Παπαϊωάννου. Από ότι ξέρετε τα τηλεοπτικά είναι πολύ δύσκολα, οι ομάδες θέλουν μεγάλα μπάτζετ. Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολύ τρελοί στην Ελλάδα που να χαλάνε εκατομμύρια κάθε χρόνο από την τσέπη τους. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος. Γιατί λένε όλοι φτιάξε ομάδα. Και εγώ την θέλω την ομάδα, αλλά μόνο εγώ δεινοπαθώ, εγώ αρρωσταίνω και μόνο εγώ τρέχω. Θα μου πείτε δεν υπάρχουν άλλοι πρόεδροι σε άλλες ομάδες; Δεν ξέρω τι κάνει ο κάθε πρόεδρος. Εγώ ξέρω ότι αυτή η ομάδα ξεκίνησε από το μηδέν, τα γνωρίζετε καλά,7 χρόνια έχω δεινοπαθήσει και το λέω με χαρά πως αν βρεθούν κάποιοι με όρεξη και δύναμη που μπορούν να βοηθήσουν να έρθουν. Και εγώ θα βοηθάω και οικονομικά και σαν σύμβουλος και σε όποια δύσκολη στιγμή.  Αυτό δεν σημαίνει πως αν δεν έρθει κάποιος θα την διαλύσουμε και θα την γκρεμίσουμε."
 
Υπάρχει χειροπιαστό ενδιαφέρον;
 
"Δεν υπάρχει τίποτα χειροπιαστό. Όλοι  βοηθούν την ομάδα αλλά τελικά κανένας δεν την βοηθάει. Μόνο η οικογένεια Παπαϊωάννου στηρίζει την ομάδα και το λέω ξεκάθαρα. Αλλά είναι δύσκολες εποχές για τις εταιρίες μας, δεν υπάρχουν τα έσοδα που είχαμε, η χώρα περνά δύσκολα. Θέλω να είμαι ειλικρινής. Μακάρι κάποιοι ντόπιοι παράγοντες να βοηθήσουν την ομάδα, γιατί όλοι για βοήθεια μιλάνε αλλά η βοήθεια είναι ελάχιστη."
 
Για την αλλαγή της ποινής υποβιβασμού:
 
"Ο Παναθηναϊκός είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα με βαριά φανέλα και ιστορία.Εμείς από την αρχή είχαμε πάρει την απόφαση να στηρίξουμε τον Παναθηναϊκό Αυτό δεν σημαίνει πως αν στην ίδια περίπτωση βρισκόταν η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός , ο ΠΑΟΚ ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Εγώ πιστεύω ότι ομάδες σαν τον Παναθηναϊκό δεν πρέπει να λείπουν από την 1η κατηγορία του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Θα μου πείτε ότι άλλες χρονιές υπήρχαν διαφορετικές απόψεις και ομάδες υποβιβαστήκαν.Εγώ στήριξα την προσωπική μου γνώμη και τη γνώμη αυτών που μιλάμε για ένα ελληνικό ποδόσφαιρο καλύτερο. Αν λείπουν ομάδες δυνατές ίσως το άθλημα υποτιμάται."
 
 
 
Δείτε φωτογραφίες: