Tι δήλωσαν οι Κώστας Μπουλούλης, Π. Παπαϊωάννου και Γ. Χορμόβας (pics) - LAMIARA GATE 3

Breaking

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Tι δήλωσαν οι Κώστας Μπουλούλης, Π. Παπαϊωάννου και Γ. Χορμόβας (pics)



Διαβάστε τι δήλωσαν
οι Π. Παπαϊωάννου, Κ. Μπουλούλης και Γ. Χορμόβας κατά την βράβευσή τους από το Δ.Σ του Φωκικού, στην κάμερα του Star Kεντρικής Ελλάδας.

Π.Παπαϊωάννου:




"Θέλω να ευχαριστήσω και την διοίκηση του Φωκικού και τον κόσμο που είναι σήμερα εδώ.  Η θέση του Φωκικού είναι στην Γ' και την Β' Εθνική και όσο μπορεί πιο ψηλά. Είναι μια ομάδα με παράδοση, με τον κόσμο που την αγαπάει και την χρειάζεται την ομάδα ο Νομός, και η νεολαία και ο κόσμος, γιατί είπαμε ότι το ποδόσφαιρο είναι μια διασκέδαση. Να έχουν τα παιδιά ένα ίνδαλμα και να ασχολούνται με τον αθλητισμό. Όταν ανεβαίνει ο Φωκικός είμαι χαρούμενος γιατί και εμένα η καταγωγή μου είναι από την Φωκίδα."

Για το αν είναι ζητούμενο η διάρκεια:
"Η διάρκεια έρχεται μέσα από σωστό προγραμματισμό και αναδεικνύοντας ταλέντα σε αυτές τις κατηγορίες από την περιοχή σου. Δεν γίνεται με τα μεγάλα μπάτζετ. Θέλει σωστό προγραμματισμό με σοβαρότητα από την διοίκηση, να καθίσουν κάτω και να πουν πως πρώτος στόχος είναι η διάρκεια και όχι να ανεβοκατεβαίνουν τις κατηγορίες. Πιστεύω όμως ότι αυτή η διοίκηση θα τα καταφέρει, το έχει δείξει, το έδειξε και φέτος. Έχουν όρεξη, είναι νέα παιδιά και ο Φωκικός θα έχει και πάλι καλές μέρες."

Για την επόμενη μέρα της Λαμίας:
"Σήμερα μιλάμε για τον Φωκικό (σ.σ. γέλια) Αυτό που θέλω να πω είναι ότι και εγώ θα βοηθήσω την ομάδα του Φωκικού γιατί είναι ο τόπος καταγωγής μου  η Φωκίδα. Η Λαμία είναι στην Super League  μετά από τόσο κόπο και προσπάθεια. Θα δούμε. Εγώ έχω κάνει μια μεγάλη προσπάθεια εκεί και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά και στην Λαμία."

Κ. Mπουλούλης: 



"Είμαι πολύ συγκινημένος. Ευχαριστώ τους ανθρώπους της διοίκησης για την σημερινή βράβευση. Εδώ έκανα τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα με τον Φωκικό. Τρία χρόνια που αγωνίστηκα εγώ, ζήσαμε απίστευτες στιγμές. Πανηγυρίσαμε την άνοδο από την Γ' Εθνική στην Β΄ και την επόμενη χρονιά καταφέραμε να κρατήσουμε την ομάδα παρά τις πολλές δυσκολίες που είχαμε να αντιμετωπίσουμε. Ο Φωκικός θα είναι για πάντα στην καρδιά μου και είναι ιδιαίτερη τιμή σήμερα για εμένα αυτή η βράβευση."

Για το μέλλον του: "Αυτό θα φανεί στην συνέχεια. Τώρα τελειώσαμε το πρωτάθλημα αφού το Σάββατο ήταν το τελευταίο παιχνίδι. Θα συζητήσω με την ομάδα και θα δούμε. Ακόμα όμως κάτι επίσημο δεν υπάρχει."
Γ. Χορμόβας:




"Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του Φωκικού και το συμβούλιο της ομάδας για την τιμή που μας έκανε. Ήμασταν μικροί τότε και ζήσαμε όμορφες στιγμές. Είναι στιγμές που δεν τις ξεχνάς ποτέ στη ζωή σου."




Ρεπορτάζ-Απόδοση: Νίκος Μώκος